Sommarens sista dagar.

Här sitter jag i min älskade soffa, med en stor kopp kaffe, sovande plutt, och två barn på ovanvåningen som för en gångs skull leker, utan att bråka, och Julie.. Min älskade skrutt är på fritids. Fattar ni? Mitt barn går på FRITIDS. 😭
Första dagen igår, nervös liten stor tjej som gick brevid mig och håll mig hårt i handen hela vägen. ❤️ men det gick jättebra & idag blev jag ivägskickad av läraren som tyckte att "Julie ändå är så framåt & självständig så du behöver inte va med" nähä? Haha. Då går jag väl då.
Än så länge så har dem inte ringt, så det är ju positivt.
Det är så svårt att få grepp ibland om hur tiden går, för mig så är Julie den där lilla två åringen som vrålade "vaaaaeeedeee" varje gång hon såg något intressant. Och sen helt plötsligt så ska hon gå i skolan.
Lite bitterljuvt är det ändå. 😭❤️

Kommentera här: