Ordningen återställd ❤️

Hej allihop!
Denna veckan har flugit förbi & idag kommer ÄNTLIGEN pojkarna hem igen & ordningen blir återställd. Nu har jag varit deras bonusmamma i 3& ett halvt år & jag kan ju säga såhär, när jag frågar Julie hur många syskon hon har så säger hon " 2 brooochor & en lilla lilla syster" och samma med pojkarna, frågar jag dem så har dem 2 systrar & det känns så himla bra i hjärtat. För oavsett blodsband så är vi en familj, och eftersom jag själv är uppväxt med "halvsyskon" så är det då skönt att se att barnen inte heller gör någon skillnad på hel & halv.
Julie är så go, det var en tjej i hennes klass som hade frågat om hennes pappor.
"Ja, jag har två pappor , pappa Kristoffer & pappa Mick"
Inget konstigt alls, haha ❤️

1 Anonym:

skriven

Uppdatera :)

Kommentera här: