Att bli bjuden på middag 💕

Godmorgon söndag!
I fredags så bestämde vi oss för att åka till badhuset med Julie & Siri, och dem hade såå kul! Och jag med faktiskt! Haha! Sen på kvällen så blev vi hundvakter åt syrrans hundar, så fullt ös!
Vi var hos svärmor&svärfar igår för att lämna present & tårta eftersom svärmor fyllt år! Vi babblade & fikade & Julie hjälpte svärfar ute med att bygga . Det slutade med att vi blev bjudna på middag & det var helt fantastiskt gott, en höstgryta gjort på högrev, vin & massa rotfrukter . 😍
Vi kom inte hem förens 1930 & då åt Julie lite lördagsgodis & titta på winx & Siri somnade gott i bilen påväg hem ❤️
Idag vaknade Julie med hosta så det blev att inhalera det första vi gjorde .
Om några timmar ska vi på min brors firande , ska bli mysigt ❤️ och ikväll kommer ÄNTLIGEN pojkarna hem igen, saknar ihjäl mig!! Dem har varit iväg med sin mamma på äventyr på lalandia så kan tänka mig att dem har mycket att säga när dem kommer hem 😊

1 Malin:

skriven

God morgon!

Det bästa som finns är nog att vara en förälder, att vara en mamma. Längtar så jäkla mycket till det blir min tur.

Tänkte berätta att nu har jag två inlägg som handlade om Ullared, shopping och lite annat roligt. Kika gärna in och titta om du vill . Har några frågor du gärna får svara ¨på också.

Ha en bra dag.

2 Anonym:

skriven

Uppdatera :)

3 Tråkigt :

skriven

..att du inte uppdaterar

Kommentera här: