Hej på er!

Jag försöker att hitta gnistan för orken att blogga igen, förlåt att ni har fått vänta, men jag är fullt upptagen med att ta hand om familj, jobba (äääntligen) och denna månaden så börjar jag på mitt körkort. 👏🏻
Så bloggen har kommit ikläm & det är ju jäkligt tråkigt för att jag tycker det är skitkul att blogga egentligen. Fick frågan vad vi gör på dagarna? Vi umgås, träffar vänner & familj och sen åker Mick till jobbet & jag och tjejerna är själva hemma. Idag så har vi övat på att loo (våran valp) ska gå i koppel & sen har vi varit & gungat och lagat mat och målat teckningar. Nu ligger jag här med en snart sovande Siri på armen & en Julie som spelar på plattan. Snart så ska jag & Julie ha mamma/dotter kväll med fotbad & måla tånaglar (och chips, det var ett måste enligt Julie ) ❤️

Jag ska försöka att orka uppdatera oftare 😘

Kommentera här: